Praktik del IX : Sjuk

Blä. Vaknade idag och trodde att skallen skulle sprängas, inte det härligaste. Steg ändå upp och gjorde ett tappert försök att göra mig i ordning men insåg att det inte skulle funka, trots panodilen jag hittadei min väska, så jag skickade ett sms till Ulrika och sa att jag var sjuk och sedan gick jag och la mig igen.
Vaknade vid halv elva och mådde fortfarande kasst, men masade mig upp i alla fall och gick enr för att dricka kaffe. Lisa höll mig sällskap, och sedan tänkte jag att om jag nu ändå var uppe kundej ag ju lika gärna fixa den där kakan Ulrika bad mig baka till fikat imorgon... Chokladkokoskaka blev det - elvispen var hemsk...
Efter den pärsen gick jag upp igen och läste en stund, det funkade inte så jag kollade mailen och då skrev Anna till mig på msn, har inte träffat henne sen festivalen, men det var kul att prata med henne (: 5 månader tills bebisen kommer sa hon :D
Och nu ska jag gå ner för att försöka hitta på något att laga till middag...

- - -

P.S. Alla som läser, ge mig ett förslag till hur jag ska se ut på halloweenfesten nästa vecka!!! Det ska vara snyggt, billigt och... snyggt! (:

Kommentarer
Postat av: mamman

en pumpa över huvudet kanske?

2007-10-18 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0