Fredag 5/10 2007

Statusrapport
humör: glatt (:
jobbfart: helt okej
lust att slå ihjäl min syster: väldigt stor.

Idag går jag från lektionen överlycklig för jag vet att jag kommer att klara deadlinen på den här profilen! (:
Lovisa hjälper mig med det sista, så blir det dåligt så är det bara hennes fel. Typ.
Dock har jag väl en sisådär 7 miljarder teckensnitt att lägga in vilket kommer att ta sin tid, men bussturen till Öland går ju inte precis på fem minuter..

Åker hem tidigt idag, ser det bara som en fördel att sitta i lägenheten utan ett distraherande internet när det gäller arbeten där man redan har allt material till. Dessutom så ger det mig en möjlighet att se om jag kan få en praktikplats eller inte, då jag lyckades glömma mobilen hemma...

Förhoppningsvis sticker jag till Sthlm i fem veckor nu, kommer möjligtvis tillbaka med några erfarenheter jag inte hade innan, annars blir jag väl fast på tryckeriet här intill... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0