Lektionsblogg : Berättelsen

Oj, vad jag känner att det här blir väldigt förvirrat, men nu ska jag skriva ett inlägg som det egentligen är meningen att jag ska göra - som en reflektion av hur jag jobbat på under dagens medialektion. Read it if you want to.

I alla fall - fixade redovisningen ang. praktiken idag. Jag tror inte att jag skämtar när jag säger att mina knän skakade, det är verkligen det värsta jag vet att stå där framför klassen. Självklart glömde jag bort 90% av allt jag förberett (Hej IG i svenska.) och ville bara springa och sätta mig igen. Kasst.

Strax innan lunch kom jag också på vad det är som legat och gnagt i mitt bakhuvud ett tag - fick ju en del uppslag för ganska så länge sedan till hur man möjligtvis kan fixa en sån berättelse som Lollo och de gjorde förra året,
Såg framför mig en fotoutställning med typ svart-vita foton, typ nersläckt med levande ljus och bra musik.
Tyvärr var det också precis vad Mathias ägnade halva genomgången åt till att belysa att man kunde göra som exempel så nu tror jag att jag vill skriva istället ;D

Btw, filmerna var bra - men radioprogrammen sjukt mycket bättre. Det är något med p3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0