Jul..?

Whoa!
Fia gjorde mig glad med sin kommentar i föregående inlägg :) Jag tackar och bockar för den!
SItter just nu i skolan och försöker få inspiration till en julkalender vi ska göra i Flash, mitt absoluta hatprogram.
Hela grejen med julkalendern är att man ska kunna trycka på en knapp och så ska det spelas upp en liten flashfilm i rutan. :/ Helt sjukt svårt!
Jag har faktiskt inte ens en aning om vad jag ska ha som motiv på själva kalendern så tips skulle sitta fint!

Förresten började den här dagen helkasst.
Vaknade vid sju och gick och duschade, mådde typ dåligt då men ändå inget särskilt. När jag sedan duschat klart känner jag hus jag blir helt yr och mår hur illa som helst, var tvungen att sätta mig ner för att inte spy. När det verkar som om det lättar lite klär jag på mig, men självklart kommer allting tillbaka så jag får typ slänga mig ut ur badrummet vars varma, fuktiga luft inte direkt hjälper mig att andas, och så slänger jag mig p ågolvet och ligger där raklång på rygg och bara blundar för att få världen att sluta snurra.
Helknäppt. Detta upprepas sedan varje gång jag gör något, vilket gjorde det extra jobbigt att sminka sig eftersom jag fick slänga på foundation, lägga mig ner, slänga på rouge, lägga mig, och  så vidare...
Inte kul. >_<

Dessutom hade jag världens huvudvärk - typ som om hjärnan lossnade från sina fästen i huvudet varje gång jag rörde mig. Fast det var bättre med den saken än igår, då hade det satt sig i ögat och allting, men då stannade jag faktiskt hemma...
I och för sig var det nog koffeinbrist - drack inte kaffe på hela dagen igår. Inte te heller för den delen, men annars kan det ju vara ett tecken på att jag börjar bli förkyld..?

Men, men - nu har jag nog klagat klart imorgon blir det bättre med ridning på idrotten, åker till Aledal, som egentligen är så fint att det nästan hade räckt bara med att åka dit och titta, men nu ska vi få rida också!
Och när jag kommer hem efter det ska jag åka till Erika! :D
Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0