Hur dum kan en brud bli?

Den Smarta Bruden Från Öland har slagit till igen. JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM!
Skulle bara tvätta mina kläder som låg sorterade och klara för maskinen i en fin hög på golvet. Så jävla typiskt mig att inte märka att den assnygga stickade stall/myströjan låg i den där högen. Som jag alltså tvättade i 40 graders normaltvätt. Fan.
Och jag som är så dålig på att sticka ><
Men, men - shit happens.
Nu ska jag packa lite till - är nästan klar - sedan blir det lite smink och grejer innan jag sticker till stan för att träffa Karin, Karo och Eliana! :)
Förresten, mamma, när jag 'ändå skriver här - SKAFFA POWERPOINT! Det är sjukt tråkigt att sitta och kopiera över 32 sidor från en PP-presentation til Word, som du när jag tänker efter också kan skaffa, en fredagskväll! Men jag gjorde det så gärna :P


Kommentarer
Postat av: mamman

tacktacktacktacktacktacksåmycke

2007-11-10 @ 14:02:44
Postat av: Ulrika

Hej! Tack för senast Kajsa. Vi saknar dig!
Tänkte bara säga till dig, och din mamma, att du bara klickar på "send to" word... så får du ett fint worddokument, på nolltid.
(Annars är det mest du som lärt oss saker:-)
Kram Ulrika

2007-11-12 @ 12:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0