-.-

helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
helvete
H E L V E T E !

Glömde ställa väckarklockan, och nu blir det inget uppsala förrän imorgon. Nu måste jag ju åka och shoppa julklappar istället. Kasst.
Vill alla som känner sig berättigade till en julklapp från mig vara så vänlig att lämna en önskelista i kommentarsfältet?
Tyvärr Lollo, det är faktiskt ingen idé att önska sig en sjungande Sunshineåsna från McDonald's - de tillverkas inte längre.

Kommentarer
Postat av: Systern i vildmarken

tycker julen är överskattad.. och förbannat dyr, bättre sitta hemma i sin ensamhet, än att "fira" ännu en god jävla jul, med äckligt fett käk, otacksamma snorungar som bara gapar och skriker och aldrig blir nöjda med sina satans klappar, trots att de kostat päronen en hel jävla förmögenhet.. nä, jag stannar hemma med hundaset och har en riktigt jävla bra helg...

..... skämt åsido, tycker vi ska skippa julklapparna i år och hitta på något tillsammans efter jul istället, alla vi stora "barn".. om vi kan komma överens om något så behövs det inga julklappar till mig!! kram på sig..

2007-11-04 @ 12:59:36
Postat av: Fia

Håller med ovan/nedan stående talare...beroende på vart mitt inlägg hamnar? ;) Istället för att lägga alla dina pengar på EN dyr julklapp till mej...så unnar jag dej till att köpa något fint till dej själv istället ;P har ju lite som smått kommit underfund med hur mycket du i själva verket gillar att fynda..haha.Fin klänning du hade köpt förresten såg den i bdb´n.Kram på dej

2007-11-06 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0