Söndag

Känner mig så extremt onyttig idag - har haft en kamera hemma hela helgen för att verkligen lära mig inställningarna, och hur många foton har jag tagit? 0. Just det: N O L L.
Hela helgen har jag bara latat mig trots att jag haft en massa extremt bra tillfällen att faktiskt fota, jag menar, i fredags var det Fias födelsedagsmiddag och igår var det innabandymatchen dit jag faktiskt tog med mig kameran men aldrig tog upp den och idag kunde jag åtminstone tagit en promenad eller något med kameran, men satt istället vid datorn för att sedan långt om länge börja röja upp på mitt rum.
Snacka om att verkligen inte kunna göra det man satt sig för...

Men, men dagen har inte varit helt bortkastad ändå. Fick stipendiet idag, 1000 kronor och allt man behövde göra var att gå till kyrkan och därefter kyrkkaffet för att få det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0