Söndag, mitt i dammet

Någon som någonsin använt en slipmaskin innan? Jag hatar verkligen de där verktygen - har kanske slipat i max tio minuter och nu sitter hela jag på en madrass utanför rummet och vibrerar med domnade händer och damm överallt. Det värsta av allt är nog ändå att jag fortfarande har tre fjärdeldelar kvar av rummet, och sen jag slipa mina garderobsdörrar för att måla om dem med griffeltavlefärg.
Jag borde låtit de gröna tapeterna med Emil i Lönneberga-bården sitta kvar...

Helgen har annars varit soft, jag har ju fått trasha hela mitt rum liksom!
Dessutom har jag jobbat, och fått veta att vi ska ha en personalfest till, fast denna gång med bara de som jobbat under hösten - nice! Kanske blir lite mer städat den här personalfesten, förra gången kan ju, milt sagt, kallas intressant!

Men nu antar jag att jag måste fortsätta med Parkinsonmaskinen - rummet ska ju förhoppningsvis vara färdigt innan jag lämnar det om ett och ett halvt år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0