Onsdag, öland

Peuwh, jag klarade mig helskinnad ur utvecklingssamtalet - sjukt skönt!
Det mest chockartade var nog att mamma - efter viss övertalning/tillrättatalning - inte alls blev särskilt förbannad över mitt ig i webdesign.
Mest väntat var nog att jag hade frånvaro i överkant, inte så det egentligen störde mitt plugg, men tillräckligt för att mamma och pappa skulle gnöla om att jag ska gå upp tio minuter tidigare än jag redan gör... SOM OM JAG HAR LUST MED DET?!
Men helt ärligt ska jag göra ett försök, och kanske lära mig att sminka mig på fem minuter, och lägga fram kläder dagen innan och packa väskan och sånt? Som det är nu går jag nämligen upp runt kvart i sju, duschar, klär på mig och sminkar mig, och tanken är att vid fem i åtta ska jag gå ut. Sanningen ligger dock närmre den att vid fem över åtta brukar jag stå och borsta håret.
Frukost brukar bli en kopp kaffe och, om jag är på riktigt lyxhumör, en fralla. Nice.

Imorgon ska jag upp äckligt tidigt i vilket fall som helst, Matilda har nämligen sitt dagisluciatåg vid sju på morgonen - vilket betyder att vi måste åka senast halv sju, och att jag måste gå upp vid fem... MARDRÖMMEN! Fast egentligen är det inte värre än när jag jobbar, men man kan ju låtsas?

Sist men inte minst, Mando Diao spelar i p3:s Live session också, älskar musiken men får lite smått panikkänslor så fort jag tänker på dem live, särskilt i Borlänge >< jag har aldrig haft sån dödsångest som under deras spelning på peace&love. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0