Onsdag, mediabyrån

Aktiv person AB.
Sitter för fullt och funderar på vad jag ska skriva på Ingelas hemsida, det är rätt svårt eftersom hennes målgrupp är 40-60 år, och jag vanligtvis skriver på mitt sextonochlitetill-språk - men lite utmaningar är nog bara bra för hjärna...

Om tjugo minuter är det dags för mitt utvecklingssamtal, och jag är sjukt spänd över att få se hur mycket frånvaro jag har... Alla mina försovningar den här hösten lär inte se bra ut på pappret alls, och frågan är om jag överstiger förra årets 32 % eller inte..?

Amy Winehouse är dagens drog, hon har, motsägelsefullt nog, en lugnande inverkan som får en att vilja göra en massa bra saker :)

Och det var allt för mig, ganska torrt - men jag kan ju alltid skylla på att klockan är kvart i fyra och det enda jag fått i mig idag är tre koppar kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0