Night before christmas - a christmas nightmare

Gosh,
Min jul höll på att bli förstörd, men nu är det nästan fixat igen - sista delen är nog helt oreparabel (alltså omöjlig att reparera fast i ett långt ord som jag låtsas är så mycket finare än alla andra ord) eftersom vi inte har någon möjlighet till internetuppkoppling i det andra huset där vi firar jul och närmsta granne bor alldeles för långt bort för att jag ska kunna sno lite trådlöst - om han över huvud taget använder sig av trådlöst internet?
Gubben är säkert 85 bast och om han nu vet vad internet är skulle det inte förvåna mig om han fortfarande använder sig av modemuppkoppling? 
           Anyway har jag lyckats rymma hem till mammas och pappas riktiga hus för att njuta av några timmar med internet och alla kanaler utöver baspaketet som kvällen till ära bara kunde bjuda på Bingolottos uppesittarkväll... Jag tror jag hatar den där programledaren som jag aldrig komemrihåg vad han heter just för att jag hatar honom så mycket... Medans jag är här kan jag ju åtminstone upprätthålla min stämpel som skvallerfreak och läsa lite på starlounge.com och se på E! Channel
           Bilr det fint väder imorgon bitti kan jag kanske ta mig ut att fota, i morse (min första dag som julledig!!! härligt!) var det typ grått överallt, det var knappt så man kunde skilja trädtopparna från himlen eftersom det var så tråkiga färger utomhus. Värdelöst. Men det är väl sånt som händer antar jag...
           Nu tänker jag sitta och njuta av tv:n ett tag anyway - nästa gång jag har tillgång till internet blir nog inte förrän den 27e tror jag, så god jul allihop, det hoppas jag på att få - utan julklappar också :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Rikard Olsson heter den lilla äckliga och meningslösa programledaren.

2007-12-27 @ 10:29:45
Postat av: Syster

Rikard Olsson heter den lilla äckliga och meningslösa programledaren.

2007-12-27 @ 10:30:39
Postat av: Jess

Haha, tur din jul inte förstördes!

2007-12-28 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0