Fredag, media

Jag är i stort behov av en sisådär 50 000 kronor just nu, och det känns väl sådär om jag ska var ärlig. Men om jag någonsin lyckas spara så mycket tänker jag lägga allting på en resa till Bamako, enkel resa för en ungdom kostar ju bara 21 000...

Det har ju i och för sig inte med lektionen att göra, så jag kanske ska skriva något som finns användning för också!
Testade studiofoto med Lollo idag i alla fall - inte förrän efter lunch, var sjukt inaktiv på förmiddagen idag, typ, kollade foton på national geographic för att få inspiration och letade resor till Mali mest.

Uppdraget att fixa en ordentlig planering känns ju lite jobbigt - jag brukar fota när jag ser något jag vill fota och redigera när jag kommer hem nämligen! Men, men det är sånt som inte går att göra något åt, så - här är min planering :

Foto vid lämpligt tillfälle,
Redigering mulna dagar.
Lokalsökning varje lektion från och med nu.

Fotograferingen måste vara klar senast två veckor innan deadline,
lokalen ska vara bokad cirka fyra veckor innan.

Kommentarer
Postat av: Freddan!

Men vi kom igång sen efter vår lilla tripp till *hemlig ort*(!!) på lunchen!
Haha, hoppas inte Ted o Martin var alltför dumma mot dig ;)
Trevlig helg Carro... Jag menar Kajsa......

2007-12-14 @ 20:00:43
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-01-12 @ 23:53:07
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0