MTV VMA

Okej, jag behövde inte rymma genom fönstret. Jag hängde på mitt rum tills det var dags att gå ut, sedan svepte jag en kopp kaffe i farten. Väldigt bra faktiskt! Vad jag inte visste var att R jobbade igår, så jag jobbade bara i en halvtimme och sedan var mitt 14-dagarsvikariat slut. Tack och hej leverpastej typ.
Inte för att jag klagar. Nu känns det lite som om jag har semester, inte som om jag är arbetslös, och senare i veckan ska min jobbcoach ringa så vi kan snacka lite om hur jag ska gå tillväga för att få tag i ett jobb. Ikväll tänker jag dock inte bry mig så mycket om vad som händer i mitt CV dock - ikväll laddar jag för VMA-galan! Så om någon träffar mig imorgon och tycker jag verkar lite trött är det för att jag gått upp vid 2 imorgon bitti för att se röda mattan-sändningen! Ja, ja. Jag funderar på att sova några timmar nu, kaffet är redan förberett och alarmet satt, så jag kör för det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0