Godkväll

Klockan är snart ett på morgonen och jag sitter klarvaken, igen. Visserligen kan man ju instämma i att jag är dummare än en kokosnöt som dricker kaffe vid den här tiden, och Anna Skipper hade antagligen jagat mig med både morötter och purjolökar om hon såg mig - men är man missbrukare så är man.
Eftersom jag varit en så olidligt dålig bloggare på sistone tänkte jag nu köra en update på vad som händer i mitt liv. Enjoy.
- Jag är arbetslös
- Jag vikarierar i en ladugård och luktar nu värre än ett dött djur en månad efter dödsdagen
- Jag har fortfarande inget körkort.
- Mitt mest seriösa arbetserbjudande är som au pair...
- ...hos min mamma och pappa.
- Jag har äntligen skickat iväg det färdigskrivna mailet som kan vara min biljett till volontärjobben.
- ... men jag vågar inte svara på svaret.
Jag sover bort halva dagarna, jobbar och lagar mat resten av tiden och träffar i stort sett bara min familj. Mitt bankkonto är tomt, pappa tror jag hade svininfluensan tidigare i somras, jag undrar om jag är på gång att få cancer eftersom jag har en återkommande skum fläck på magen och jag har inte shoppat på flera veckor.
Fast jag mår bra nu. Bättre än på ganska länge faktiskt, och det var det jag ville säga i ett inlägg mer omotiverat än Israels och Palestinas fredsförhandlingar.
x,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0